Row Wrapper 2

Heron Marsh 56

4.6875
(16 Reviews)

Capacity

2 Bedrooms
2 Bath
Sleeps 6

Search Availability

About

Check out this wonderful unit in Heron Marsh. Featuring all new updates throughout with plenty of space for a couple or family. This beautiful villa features a fully equipped kitchen with a microwave, dishwasher, keurig, coffee pot, mixer, blender and plenty of utensils. Washer and dryer, 2 full bathrooms with hair dryers, iron and ironing board, Cable TVS in both the living room and bedrooms, a wide deck, wifi, and more. The master king bedroom with a bathroom is located on the first floor and upstairs is the second bedroom with 2 queen beds.

No smoking and No pets.
No motorcycles, RVs, Campers, Buses, or motorized skateboards are allowed in the LBTS community.
Nightly rentals available year round.
Monthly rentals available in the shoulder season.
Maximum Occupancy is 6.
Bed & Bath Linens included.

Features

Amenities

  • Television
  • Air Conditioning
  • Clothes Dryer
  • Hair Dryer
  • Heating
  • Internet
  • Iron & Board
  • Linens Provided
  • Parking
  • Towels Provided
  • Washing Machine
  • Coffee Maker
  • Dishes & Utensils
  • Dishwasher
  • Kitchen
  • Microwave
  • Oven
  • Refrigerator
  • Stove
  • Toaster
  • Balcony
  • Bicycles
  • Deck / Patio
  • Kayak / Canoe
  • Communal Pool
  • non smoking only

Location Type

  • Near The Ocean

Property Type

  • Condominium
  • Condo

City

  • Litchfield Beach
  • Pawleys Island

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
October 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
December 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
March 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
April 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
May 2022
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
July 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
September 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Map

Reviews

Leave a Review

Tidelife Vacation Rentals is outstanding!

September 2021
, United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Tidelife Vacation Rentals is both accommodating and professional. I highly recommend them.

Manager's Response

Thank you for your review. We are delighted to hear you enjoyed your stay and we do hope you will come back and stay with us again soon!

Great stay!

September 2021
, Henrico, VA United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We enjoyed our week at this comfortable, clean, and newly updated unit. The proximity to the beach was a plus.

Manager's Response

Thank you for your review. We are delighted to hear your enjoyed your stay and we hope you will come back and stay with us again in the future!

PALMETTO BUG PROBLEM

August 2021
, Staten Island, NY United States

Overall
1
Services from rental manager
3
Cleanliness
1
Location
5
Property condition
1

My family and I have been staying at LBTS for > 15 yrs and this is the first time we had a problem with Palmetto Bugs. Not just 1 or 2 bugs which are typical, this unit was not exterminated and we had a bad experience with roaches all over (bathroom sink, kitchen, tv room, bedrooms, etc.). This issue was very disappointing as the unit was beautiful and recently updated. After reporting this problem to the rental company, we waited 4-days for the exterminator to finally come and spray.

Loved this villa at Heron Marsh!

June 2021
, Valdese, NC US

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Clean, comfortable, convenient

Manager's Response

Thank you for your review. We are delighted to hear you enjoyed your stay and we hope you will be back again in the future!

Family vacation

June 2021
, Greer, SC US

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Excellent all around

Manager's Response

Thank you for your review. We are so happy to hear you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future!

Vacation the way it should be!

May 2021
, Honea path, SC United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

WOW! This vacation was the best in a very long time. Tidelife made renting through them easy and convenient. We have been to Litchfield about 25 times but where we were staying kept cutting corners; especially with cleaning. My husband has allergies and we left early the last two years.
With Tidelife they found the perfect place for us. It was extremely clean and maintained! We definitely didn't want to leave. Tidelife you have our business for a long time to come! A family owned business that cared about every part of our stay... we truly can not thank you enough! All these comments are very genuine, you will not regret working with them!

Manager's Response

Thank you for your review, Mary. We are delighted to hear you had a wonderful stay and we can't wait to have you back again!

Perfect

April 2021
, United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

This property is perfect! Well appointed...comfortable....and very clean!
We can’t wait to come back for a longer stay!

Manager's Response

Thank you for your review. We are delighted to hear you enjoyed your stay while at Heron Marsh! Please come back and stay with us again soon!

very Nice

September 2020
, Charlotte, NC United States

Overall
5
Services from rental manager
4
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We really enjoyed our stay at the house

Manager's Response

Thank you for your review. We are delighted to hear you enjoyed your stay. We hope you will come back and visit with us again soon!

very Nice

September 2020
, Charlotte, NC United States

Overall
5
Services from rental manager
4
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We really enjoyed our stay at the house

Manager's Response

Thank you for your review. We are delighted to hear you enjoyed your stay. We hope you will come back and visit with us again soon!

Very Pleasant Stay

May 2019
, United States

Overall
4
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Very Nice - enjoyed everything. Only issue we had was the master bedroom was very warm. All other areas of the unit were cool.

Happy Days

December 2018
, United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
5

Beautifully decorated and so comfortable. Enjoying our stay!

Manager's Response

Thank you for your review. We are happy to hear you are enjoying your stay. Heron Marsh is always a guest favorite!

Heron Marsh

August 2018
, Hackettstown, NJ United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We had a very good experience. The condo was very clean and appeared to be newly furnished. It was very close to the beach and was perfect for our family

Litchfiled by the Sea

August 2017
, Simpsonville, SC United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

The condo was clean and good shape. It was walking distant to the beach. Great place to get out to walk for exercise. Nice to sit out on the deck. Would definitely go again.

Family Reunion

August 2017
, Atlanta, GA United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Great weekend in Litchfield. The condominium we rented was just like we expected so we were very pleased with that.

Perfect for our needs!

July 2017
, United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

This condo was clean, convenient, and cozy. A lot of space and super close to the beach. Working with Tidelife Vacation Rentals was easy and they responded to all my questions very quickly. Would definitely stay here again.

Wonderful Low Country Vacation

June 2017
, PINEBLUFF, NC United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We celebrated our 37th wedding anniversary here and greatly enjoyed our stay. TideLife staff made our check in and stay a breeze. Our place was exceptionally clean and everything was in place. Very relaxing place and area.